sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

10.

mummolla jasper shortsipuku

aurinkoiset terkut teille täältä keskisuomesta! tultiin torstaina tänne ja kohta lähdetään ajelemaan kotia kohti. oon lähinnä riehunu jasperin kanssa ja lenkkeilly ja uinu ja nauttinu aurigosta ja lämmöstä. perjantaina käytiin kanssa aamupäivällä torilla ja kun lämmintä oli auringossa se reippaasti yli 30 astetta ja pienellä aamupalalla olin liikkeellä nii aika nopsaa siinä migreeni sitten iski. illalla vielä kunnon lepin jälkee meillä oli serkustapaaminen tai sukukokous tai mikä sitten olikaa. en ees tienny et mulla on mutsinki puolelta noin paljon pikkuserkkuja.. on ollut ihanan rentouttava viikonloppu kyllä!

oli tuo poitsu muuten kyllä viimenäkemästä kasvanu! käytiin täälläpäin viimeks helmikuussa ja sillon se oli vielä sellanen köykänen sylivauva... eilen tuli 11 kuukautta ikää mittariin ja kohtahan toi jo juokseekin... aina niin nauravainen ja hymyilee paljon, oikee aurinkolapsi! on mulla ihana kummipoika, hih <3

tein eilen muuten tuorepuuroa jonka vetäsin tänään aamupalaks! bongasin ohjeen yhestä blogista ja tietty oli pakko kokeilla ja ihan hyvää tuli! muutenkin oon nyt koko viikon melkeempä eläny banaanilla kun alotin maanantaina herkkulakon ja kauhee makeanhimo jatkuvasti... lenkilläkin oon ahkerasti jaksanu käydä nyt, eli parempaan suuntaan mennään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti